niedziela, 26 czerwca 2016

Łapacz snów a może wspomnień....

Upalny weekend, który spędziłam w przygłowskim zaciszu, kończy się ciepłym deszczem.
Wspaniale było stać na deszczu i czuć te ciepłe krople...
Sama z przyjaciółką, wspominałyśmy studenckie czasy, 
beztroskę  a w tą gorącą noc siedziałyśmy z naszymi myślami na tarasie, 
gdzie dachem były gwiazdy... wspomnienia.
W międzyczasie obejrzałam jak chyba wszyscy pełen ekscytacji mecz !!!
Tak, czuję że naładowałam akumulatory na następny tydzień pracy a Wy?
W trakcie weekendu powstał kolejny projekt (ale nie ostatni) - łapacze snów.
A może wspomnień?
Jak zwykle mała czarna z mlekiem z ekspresu i do dzieła.
Spróbuję pokazać, jak zrobić łapacza gdy kompletnie nie znasz się na szydełku :)
I tak do samego środka.
I teraz najłatwiejsza część. Fajne jest to, że każdy zrobiony łapacz jest inny.
Mi się nie udaje powtórzyć takiego samego. 
Wystarczy dodać innego pompona, inne wstążki, długość.
Uważam, że jest to bardzo uroczy element dekoracyjny dziecięcego pokoju, 
sypialni.  Spróbujcie zrobić go sami i podarować komuś na prezent.
Ja zrobiła dwa. 
Jeden dla małej księżniczki a drugi zamówiony dla chłopca w "męskich" kolorach 
 (chyba też dodam mu pompona ale granatowego).
Proste prawda? 
Ale żeby dodać coś od siebie, zrobiłam szydełkowe wstążki, 
które wykorzystałam przy tworzeniu łapacza.
 10 oczek łańcuszka, mały kwadracik półsłupkami i dalej 10 oczek łańcuszka.
A.







8 komentarzy:

  1. Urocze, dla chłopca pompon konieczny!
    Jak one działają?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szerszy opis 3 kwietnia.
    Jak u Indian się sprawdzał, to może działa, ale czy bezpieczne...
    Autorka, zapewne autorytatywnie się wypowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kaktusikrowa1 lipca 2016 13:04

    U mnie działają kojąco :) przywołują wspomnienia.
    Szczególnie wisząc na tej werandzie.
    Bardzo fajne jest to, że można zrobić łapacza jedynego w swoim rodzaju.
    Dodać, koraliki, pompony, pióra, szyszkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. kaktusikrowa1 lipca 2016 13:06

    ps. Ten dla chłopca został również wzbogacony o pompon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście z pomponem bardziej przyciąga wzrok, więc chyba i sny…
    Muszę wypróbować. Wydaje się być łatwym do wykonania. Dobranocka już dawno się skończyła, a sen nie może do mnie trafić :O Ale miło poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Autorka ma artystyczną wyobrażnie, niech nie marnuje talentu, prosimy o więcej. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Będzie więcej łapaczy ale później.....

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń