wtorek, 19 kwietnia 2016

Najprostsza szydełkowa girlanda...

W trakcie robienia duuuuużego pledu znalezione u mamy kłębki wełny natchnęły mnie na zrobienie małej, aczkolwiek prostej ozdoby do pokoju dziecięcego. 

Girlanda :)


 Na początek wybrałam najprostszy wzór - trójkąty ( w trakcie robienia są jeszcze chmurki).


Wzór jaki wybrałam to słupki.  Zaczynamy łańcuszkiem a później stopniowo zmniejszamy po jednym słupku z każdej strony i tak schodzimy do samego końca.


Dowolność kolorów oczywiście dowolna. 
Wymieniając kolor różowy na niebieski wyszłaby ładna girlanda dla chłopca. 


Ponieważ wreszcie jest wiosna, 
nie mogłam się oprzeć pokusie aby girlandę zaprezentować w plenerze.



A tu moja ulubiona modelka.

Jak widać główna zainteresowana jest zadowolona :) 
A Wam jak się podoba taka ozdoba pokoju dziecięcego?

A.

Ps. Dziękujemy za odwiedziny i życzymy przyjemnego oglądania.




2 komentarze: