poniedziałek, 11 lipca 2016

Metamorfoza skrzynek na owoce.

Kolejnym "bohaterem" domu zostały skrzynki na owoce. 
W internecie znajdzie się wiele  zastosowań tych skrzynek. Mogą służyć jako siedziska z poduchą, widziałam też skrzynki, które miały 4 nóżki i służyły za stolik nocny lub skrzynki - wiszące półki.  
Pomysłów jest bardzo wiele.
Tak więc zakupiłam trzy takie skrzynki z przeznaczeniem na dwa siedziska i stolik a w praktyce posłużyły mi za coś innego.

Uwaga. 
Ja kupiłam skrzynki po około 15 zł za sztukę na allegro. Ponoć można taniej.
Jeżeli masz ochotę na oryginalne siedzisko w salonie np. na 4 kółkach a nie masz szlifierki, wiem że można kupić już wyszlifowane, obrobione skrzyneczki, ba nawet zamówić je w odpowiednim kolorze, ale będzie drożej. 

Ponieważ lubię robić wszystko sama, kupiłam "oryginalnie" brudne i do dzieła.
Potem etap malowanie. 
Farba Dulux akrylowa do drewna. Bardzo dobrze kryła, wyszedł efekt o jaki mi chodziło. 
Tutaj było wielu ochotników do pomocy. :)
Są lekkie prześwity drewna, jakby niedociągnięcia. 
Ale na tym mi zależało .
A skrzynki, ponieważ w międzyczasie zrobiłam mały remont wykorzystałam jako regał.
A oto efekt końcowy:
Ja jestem zachwycona. :)
Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz