czwartek, 20 kwietnia 2017

Łap okazję...

Wstyd się przyznać ale chciałam namówić Was do ... wydawania pieniędzy.
Oczywiście w ramach oszczędności.
Jak większość kobiet po wyjściu ze sklepu zastanawiam się jak mogłam wydać w ciągu pół godziny 300 zł.
Na szczęście rzadko dopada mnie aż taka chwila słabości.
Przed Świętami omijam sklepy szerokim łukiem.
Wiadomo, ceny i ten ogrom ludzi.
Dlaczego wszyscy zachowujemy się jakby żywność zaraz miała się skończyć
 a cała ludzkość zaczęła przymierać głodem...
Te zapisy na "chleb". 
Okazało się, że o 7.30 w Wielką Sobotę w moim ulubionym sklepie osiedlowym chleba było pod dostatkiem a ludzi mniej niż w normalną sobotę.  

Tak więc zaraz po świętach ruszyłam na łowy poświątecznych okazji, które z radością wyciągnę w przyszłym roku.
Szczególnie polecam Empik i Home&You czyli te sklepy, które mam "pod ręką".
 ---
W Empiku upolowałam:
  Takie oto jajeczka zapakowane w okrągłym pojemniczku, które doskonale nadają się na prezent.
I takie, które można zwiesić na gałęziach bo są lekkie.

 Natomiast w Home&You wybór był przeogromny zarówno w kolorystyce jak i wielkości porcelanowych zajączków, kurek i innych bibelotów :)

 Staram się kupić również zestawy do kreatywnego kolorowania dla dzieci. 
W tym  roku zasalałam i kupiłam aż trzy. 


Pozdrawiamy i ruszajcie po "świąteczne" okazje. 

Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz