środa, 5 grudnia 2018

GIGA TORBA :)

Odkąd zapisałam się na profesjonalny kurs szycia prawie porzuciłam szydełkowanie.
Postanowiłam uszyć torbę. 
        Inspiracji szukam w internecie. 
Tak też na Pinterest znalazłam takie duże torby. 
Jeszcze tylko zestawienie odpowiednich materiałów. 

Oczywiście wszystko z umiarem. 
Nie posiłkowałam się wiadomościami z internetu jak szyć.
W pierwszej kolejności naszyłam materiał w liście.dokładnie po środku. 
Torba będzie duża... Wszyscy wiemy, jak ciężko znaleźć cokolwiek w damskiej torebce. 
Do materiału, który będzie wypełniał torbę wewnątrz,
naszyłam kieszonki.
W dalszej kolejności naszyłam taśmę przez całą długość torby, będącą jednocześnie uchwytami.
Tak naprawdę, prawidłowo powinno wyglądać to tak, 
że zszywam te części osobno.
Ja zszyłam je razem, w wyniku czego, nie da się wyciągnąć poszewki na zewnątrz.  
Kolejność zszycia na szczęście nie wpływa na jej wygląd.

Wygląda efektownie i naprawdę jest GIGA.

Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz