piątek, 28 lipca 2017

Chodnik na balkon dla dziewczynki...z koszulek.

Ostatnio zauważyłam, że moja córka uwielbia bawić się na balkonie.
Postanowiłam zaaranżować jej to niewielkie miejsce tak, żeby było przytulne 
i dziewczęce.
Dzieci siedzą na podłodze, płytkach.
Dlatego powstał taki oto chodnik:
Sama nie sądziłam że wyszydełkowanie takiego chodnika zajmie mi tyle czasu... 3 tyg.
Oczywiście robiłam go w tzw. "międzyczasie".
Gdzieś w Internecie znalazłam sposób na wykorzystanie starych T-shirtów.
Trzeba było je cierpliwie pociąć w paski.
 Z jednej koszulki jeden długi pasek. 
Tak narobiłam kilkanaście motków i zaczęłam....
Okazało się szybko, że z tego co zrobiłam starczyło tylko na 1/3 chodnika,
więc musiałam szybciutko pociąć o wiele więcej koszulek.
Trochę miejsca w szafie tez przybyło. :)
Dla wtajemniczonych - chodnik wykonałam oczywiście słupkami.
Kiedy skończyłam chodnik powędrował na balkon,
który wcześniej wyglądał tak:
O tym jak zamienić zwykły balkon na przytulne miejsce do zabawy bądź 
czytania w następnym poście.

Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz