niedziela, 2 lipca 2017

Niech żyją wakacje, niech żyje pole i las...

Zaczęły się wakacje. Niektórzy cieszą się bardzo. Patrz poniżej :) 

Wiem, że ostatnio rzadziej tu zaglądamy, nie wynika to z braku pomysłów ale raczej braku czasu.
Lato, piękna pogoda, rower.
Zdradzę, że robię teraz pewien projekt, który jest dość pracochłonny. 
p.s. Zobaczcie na czym Marysia leży...
A materiał do robienia chodnika powstaje ze starych koszulek.

Jestem także w trakcie robienia pewnych firanek:

O tym wszystkim w kolejnych postach.

 Ja niestety nie mam dwumiesięcznych wakacji ale zdaję sobie sprawę,
że bycie rodzicem zobowiązuje.
I dlatego po pracy staram się organizować dzieciom czas
aby wakacje upływały z radością i na zabawie.
Basen, rower, spotkania z przyjaciółmi to takie doraźne sposoby spędzania wolnego czasu po pracy.
Jedną z atrakcji "prawie"  w pobliżu mojego Piotrkowa jest 
park linowy w Tomaszowie Mazowieckim. 
Świetna zabawa od 1 do 99 lat. 
Ponieważ już kiedyś Magda robiła meble z palet w niedaleko Parku Linowego
znalazłam taki oto kącik:

Takie siedziska znajdują się obok w barze,
ale jak widać na zdjęciach tutaj nawet nie trzeba było przecinać palet.
Wystarczyło ułożyć odpowiednio palety i położyć kolorowe poduchy.

Zachęcamy do aktywnego wypoczynku, uśmiechu i życzymy pięknej pogody gdziekolwiek będziecie. 

Ania




1 komentarz:

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i licżę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń